Sandwich!
I ukene 3-6 kjører Matprat en større digital kampanje med sandwich som tema. Kampanjen er en del av brødprosjektet, hvor BKLF er en av bidragsyterne.
I ukene 3-6 kjører Matprat en større digital kampanje med sandwich som tema. Kampanjen er en del av brødprosjektet, hvor BKLF er en av bidragsyterne.
Kampanjeperioden er onsdag 15. jan. til søndag 9. feb. Fokus er på fristende oppskrifter, med budskap om at sandwich er noe du kan spise hver dag!
I anledning kampanjen er det også lansert en ny temaside på Matprat.no., samt en egen artikkel om valg av brød: Det beste brødet til din sandwich
Kampanjen er heldigital og vil være synlig i følgende kanaler:
Sandwichkampanjen er resultatet av ønsker fra ulike initiativtakere om et kampanjeuttak for brød allerede i starten av 2025.
Mål for kampanjen er å skape interesse rundt brød.
Det langsiktige brød-prosjektet er nystartet. Prsjektgruppa vil i tiden fremover jobbe videre med ulike omdømmebyggende tiltak, budskap og verdibygging rundt brød.